🧾 Quiz: BDO i KPO – co robić przy awarii i błędach
1. BDO to centralny system ewidencji odpadów.
A) TAK
B) NIE
2. Bez zatwierdzonej KPO nie wolno przewozić odpadów.
A) TAK
B) NIE
3. W razie awarii BDO można użyć papierowej KPO.
A) TAK
B) NIE
4. Papierowa KPO powinna być przygotowana w jednym egzemplarzu.
A) TAK
B) NIE
5. Przy awarii warto powiadomić przekazującego i odbiorcę.
A) TAK
B) NIE
6. Kierowca powinien mieć przy sobie KPO podczas transportu.
A) TAK
B) NIE
7. Po awarii trzeba uzupełnić dane w BDO w ciągu 30 dni.
A) TAK
B) NIE
8. Błędną, już zatwierdzoną KPO można dowolnie edytować w systemie.
A) TAK
B) NIE
9. Odbiorca może odesłać KPO do korekty, gdy masa się nie zgadza.
A) TAK
B) NIE
10. Papierowa KPO wystawiona bez awarii BDO jest zawsze w porządku.
A) TAK
B) NIE
11. Archiwizacja kopii i korespondencji po awarii to dobra praktyka.
A) TAK
B) NIE
Sprawdź wynik
Wyczyść
Drukuj / Zapisz jako PDF
(Ctrl/Cmd+P)